Pytanie |
mam taki problem techniczny.Program dosowy musiałam zainstalować na komputerze z systemem operacyjnym Windows 2000. Od tego czasu przy przejściu na windows (minimalizacja programu) program buchalter się zmraża i pokazuje czarny ekran po wejściu. Muszę kończyć program i uruchamiać od nowa. To bardzo kłopotliwa sytuacja. Proszę o pomoc przy jej rozwiązaniu. Mamy u Państwa kupione już kilka programów i na komputerze z Windowsem 2000 (koniecznym ze względu na inny program) jest ten problem. Proszę o pomoc. |
Odpowiedz |
Najprawdopodobniej mają Państwo włączony tryb oszczędności energii, proszę sprawdzić ustawienia systemowe. |
|
Pytanie |
Po wgraniu ostatniej aktualizacji ( Buchalter 2010.09.02) mam problem z wyliczeniem odsetek za zwłokę, pojawia mi się komunikat o błędzie: brak kartoteki dni wolnych. Proszę o pomoc. |
Odpowiedz |
Komunikat, który się pojawia oznacza brak tabeli dni wolnych, tabelę należy uzupełnić w ADMINISTRATOR-ODSETKI-DNI WOLNE. |
|
Pytanie |
Nie mogę rozpakować pliku, bo dostaję komunikat, że zabezpieczenia internetowe mi na to nie pozwalają, nawet przy wyłączonej zaporze |
Odpowiedz |
Proszę sprawdzić we właściwościach pliku po zmianie rozszerzenia na .exe Zabezpieczenia: "Ten plik pochodzi z innego komputera i może być zablokowany, aby pomóc w ochronie tego komputera" trzeba uruchomić ODBLOKUJ. |
|
Pytanie |
Mam taki problem, mianowicie Katalog Buchalter, który znajduję się na serwerze urósł do ogromnych rozmiarów i samo sprawdzenie ile zajmuje miejsca na dysku trwa sporo czasu nie mówiąc o defragmentacji, skanowaniu przez antywirusa, robieniu kopii czy usuwaniu tychże kopii. |
Odpowiedz |
Duże rozmiary katalogu głównego Buchaltera biorą się z wprowadzania danych od wielu lat w to samo miejsce. Jedyne rozwiązanie na przyszłość jakie mogę zaproponować to prowadzenie każdego roku w osobnym katalogu. My jako firma nie zalecamy usuwania żadnych plików powstałych w wyniku korzystania z programu, poza plikami indeksowymi.
|
|
Pytanie |
Po aktualizacji programu brakuje składników płacowych, z Waszej strony internetowej pobrałam odpowiedni plik i zastosowałam do wskazówek, niestety nic nie pomogło - brakuje składników płacowych. |
Odpowiedz |
Proszę o sprawdzenie w opcjach głównych ścieżki KATALOG KARTETEK WSPÓLNYCH, czy jest tam coś wpisane, jeżeli tak a plik odpowiadający za składniki płacowe b4peli.dbf został przekopiowany do głownego katalogu Buchaltera to proszę z tej ścieżki usunąć wpis. Dla pewności proszę jeszcze usunć wszystkie pliki z rozszerzeniem .mdx z katalogu głównego i każdego podkatalogu i wykonać serwis baz danych w administratorze.
|
|
Pytanie |
Mamy problem z programem, pomimo ustawienia weryfikacji prawidłowego numeru NIP( ustawione jest TAK) program przyjmuje każdy numer i nie wyswietla błędu przy wprowadzeniu błędnego nr NIP. |
Odpowiedz |
Ustawienie w opcjach głównych pytania "czy weryfikowac NIP" na Tak jest jedynym ustawieniem, proszę spróbować usunąć wszystkie pliki z rozszerzeniem mdx następnie wykonać serwis w administratorze.
|
|